Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
Stūres pastiprinātāja sūknis ir daļa no mūsdienu automašīnas stūrēšanas sistēmas. Visi, kas ir vadījuši automašīnu bez stūres pastiprinātāja mehānism zin, ka tas bija kā dabūt insultu, braukt ar nelielu ātrumu vai tukšgaitā. Šodien stūres pastiprinātājs dominē automobiļu tirgū. Stūres pastiprinātājs ir sistēma, lai samazinātu spēku, kas nepieciešama stūrējot. Stūres pastiprinātāja sūknis ir hidrauliskais sūknis.Tehniskas darbības ar stūres pastiprinātāju, ir diezgan sarežģīta. Sistēmā ir ietverts motors, sūknis, eļļas rezervuārs, stūres pastiprinātājs, hidrauliskais filtrs un spiediena caurules.
Eļļa, kas atrodas eļļas tvertnā pārvietojas uz sistēmu caur stūres pastiprinātāja sūkni. Ja stūres pastiprinātājam tā nav nepieciešama, tad tā plūst atpakaļ uz eļļas rezervuāru. Tas notiek, ja pārvietojas pa taisnu līniju, vai tad, kad nedaudz pakustās. Parasti stūres pastiprinātāja sūknis darbojās ilgu laiku. Jebkurā gadījumā bojājumus nevar izslēgt, ja stūres pastiprinātājs sabojājas, spēks,kas nepieciešama stūrēšanai ir iespaidīgs. Nekavējoties ir nepieciešams bojājumu salabot.
Iemesls var būt nolietojusies blīve, kas kalpo kā pilnīga izolācija, un ir jānomaina. Ja problēma ir stūres pastiprinātāja darbībā, tad ir nepieciešams apmeklētu autoservisu. Tikai pieredzējis mehāniķis var analizēt bojājumu un to salabot. Viss ir atkarīgs no tā, kura stūres pastiprinātāja daļa ir bojāta. Mūsu interneta veikalā Jūs atradīsiet visas jums nepieciešam;as automašīnas daļas: aizdedzes sistēmu, ūdens dzesēšanu radiatoru, apskalošanas sūknis un daudzas citas.
Vispirms pārbaudiet šķidruma līmeni sistēmā. Ja līmenis ir nepietiekams, pievieno šķidrumu. Gadījumā, ja liels patēriņš šķidruma, pārbaudiet savienojuma punktus un sūkņus ziņā noplūdes.
Lai atzīt defektu mērot eļļas spiediena izejā sūkni ar manometru. Visprecīzākais Rezultāts jums caur autoservisa stenda diagnostiku.
Jūs ievērosiet, ka sūknis hidrauliskā vajadzībām diagnozi caur šādām pazīmēm:
Visbiežākais iemesls defektiem hidrauliskais sūknis ir iegūt gaisu sistēmā. Tas notiek, ja savienojums daļa ir bojāta šļūtenes un savienotāji relaksējošiem (sprādze). Dekompresijas mehānisms ir arī izraisa nodilumu blīvgredzenu un blīves eļļu. Turklāt, tas var būt rezultāts kaitējumu sānu virsmu darba kamerā sūkni. Reizēm tie ir bojāti ar veco vai zemas kvalitātes šķidrumu.
Bojājums daļām bieži rezultāts nepareizas uzstādīšanas. Ja var, ko izraisa nepareiza remontu, uzturēšanu un izmantošanu, sistēmas. Jo īpaši, pagriežot priekšējos riteņus, līdz tās apstājas palielina slodzi uz sūkni. Tas noved pie bojājuma risks un mobilitāti cilindra vārsts sūkni zudumu.
Bez tam, bieži izraisa priekšlaicīgu detaļu nolietojumu nepietiek mitrināšana. Tā rezultātā sastrēgumiem daļām sūkni un tā nespēju. Daļa dzīve ir atkarīga arī no kvalitātes un ievērošanu plānoto pakalpojumu. Regulāri pārbaudot un pareiza noņemšana gaisu no sistēmas, var palielināt plauktu daļas.
Ja Jums ir aizdomas, ka gaiss ir sistēmā, tas jānoņem. Ja sistēma ir piesārņots, sūknis jābūt pilnībā.
Lai nomainītu daļu, vispirms noņemiet papildu piedziņas jostu sprādzes un atpūsties. Pēc tam pārvietoties pa šļūtenes skavu un pēc tam atvienot no otrā savienojuma caurules. Uzglabāt gatavs konteineru piemērots drenāžas šķidruma. Tad atskrūvējiet skrūves un atvienojiet šļūteni. Lai atvieglotu šo procesu, ir ieteicams, lai novērstu šķidrumu tieši no sūkņa caur šļircē un pēc tam izņemiet daļu.